KOMUNIKAT ! - IWONICZ_ZDROJ

Przejdź do treści

KOMUNIKAT !

                                                               Iwonicz Zdrój, dnia 10 lipca 2024 r.
 
Zaproszenie do złożenia oferty
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Iwona i Matki Bożej Uzdrowienia Chorych
Al. Jana Pawła II 3; 38-440 Iwonicz-Zdrój
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania
p.n.: „ Prace remontowe, renowacyjne i konserwatorskie przy zabytkowym budynku kościoła pw. Św. Iwona i Matki Bożej Uzdrowienia Chorych w Iwoniczu Zdroju”

1.     Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe, renowacyjne i konserwatorskie przy zabytkowym budynku kościoła pw. Św. Iwona i Matki Bożej Uzdrowienia Chorych w Iwoniczu Zdroju według technologii i zakresu wskazanego w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do Zaproszenia.

Zabytkowy budynek znajduje się pod adresem: ul. Aleja Jana Pawła II 4; 38-440 Iwonicz-Zdrój; Gmina Iwonicz Zdrój; działka nr ew. 1255, obręb ew. 0001, jednostka ew. Iwonicz Zdrój; Powiat Krośnieński, Województwo Podkarpackie.  Kościółek jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków decyzją Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Rzeszowie WKZ nr A - 730 z dnia 30 czerwca 1973 r.

Zakres prac:

- Instalacja elektryczna; ppoż, i odgromowa - remont instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem nowej rozdzielni, wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru ( ochrona pożarowa budynku);
- Izolacja przeciwwilgociowa - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych  podmurówki kamiennej budynku i muru przy schodach wraz z osuszeniem, oczyszczeniem i konserwacją tych elementów (wewnątrz i na zewnątrz);

- Remont posadzki – podłogi drewnianej budynku ( w zakresie konstrukcji i poszycia) - wymiana elementów poszycia – desek podłogowych; wymiana wszystkich legarów oraz innych elementów konstrukcji podłogi zabezpieczonych Xylomitem (środek szkodliwy dla zdrowia); wymiana warstw podbudowy podłogi i materiału wypełniającego przestrzenie między elementami konstrukcji; wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej pod remontowaną podłogą z połączeniem z izolacją na ścianach kamiennych; UWAGA! przed remontem podłogi – prace przygotowawcze polegające na demontażu i zabezpieczeniu  z przewiezieniem elementów ruchomych wystroju wnętrza (ołtarz główny, ołtarze boczne, chrzcielnica, balaski, kazalnica przerobiona na ołtarz, ławki z klęcznikami, rzeźby i obrazy, wyposażenie meblowe zakrystii) w miejsce ich bezpiecznego składowania i poddania konserwacji wg wytycznych konserwatorskich, dotyczących kwalifikacji poszczególny elementów do prac konserwatorskich oraz sposobu ich przeprowadzenia a także przeprowadzenie prac konserwatorskich dla tych elementów;

- Remont dachu; orynnowanie - prace konserwacyjne i remont połaci dachu zabytkowego budynku pokrytego blachą na felc (w tym wymiana elementów zdegradowanych i uszkodzonych); wymiana orynnowania i rur spustowych dachu budynku wraz ze sprawdzeniem drożności instalacji kanalizacji deszczowej przy budynku i w razie potrzeby wykonanie prac związanych z jej udrożnieniem; wydłużenie okapu dachu naw bocznych o około 20-30cm ( przebudowa zadaszenia naw z wykonaniem nowego pokrycia dachów naw) lub wykonanie pokrycia tylko na pasmach wydłużających); remont zlokalizowanych w kalenicy dachu obydwu wieżyczek wraz z daszkami hełmowymi; odtworzenie instalacji piorunochronnej, restauracja dwóch krzyży wieńczących wieżyczki i krzyża ze ściany attykowej frontowej;

- Prace konserwatorskie wewnątrz budynku - konserwacja i renowacja (oczyszczenie, zabezpieczenie, uzupełnienie uszkodzeń, wymiana elementów zniszczonych oraz malowanie) wnętrza budynku – ściany, sufity, konstrukcja widoczna wewnątrz budynku;

- Prace konserwatorskie na zewnątrz budynku - prace renowacyjne ścian na zewnątrz budynku (oczyszczenie, zabezpieczenie, uzupełnienie uszkodzeń, wymiana elementów zniszczonych oraz malowanie ); płytka odbojowa; odprowadzenie wód opadowych.

2.     KOD wspólnego słownika zamówień PCV
Nazwa i kod (CPV): 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne

3.     Warunki realizacji zamówienia:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższy warunek udziału w postępowaniu:

3.1. Zdolność techniczna lub zawodowa:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

1) Wykonał z należytą starannością w okresie pięciu lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:

-  Co najmniej 1 pracę obejmującą swoim zakresem prace konserwatorsko, budowlano – remontowe przy obiekcie zabytkowym drewnianym o wartości co najmniej 1 mln zł brutto ( Załącznik nr 4).

2)  Dysponuje niżej wymienionymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia (Załącznik nr 5):

- przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika budowy lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym, i

- przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi min. w ograniczonym zakresie o specjalności instalacyjnej dotyczącej sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym, i

- przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót spełniającą wymogi art. 37a Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz.840 z późn. zm.), i

- przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót spełniającą wymogi art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz.840 z późn. zm.),
 Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji pod warunkiem, że osoba spełni łącznie wymagania określone powyżej.
Uwaga! Prace związane z konserwacją elementów drewnianych oraz kamiennych powinien wykonywać konserwator dzieł sztuki lub powinny być wykonywane pod jego nadzorem.

3.2. W zakresie niepodlegania wykluczeniu:

1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust 1  ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Uwaga! W celu dokładnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, oceny realnego zakresu prac, uzyskania wszystkich niezbędnych informacji o warunkach technicznych obiektu oraz informacji do prawidłowego oszacowania kosztów, a także pełnego rozpoznania zakresu prac Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.

4.     Termin realizacji: 30 listopada 2025 r.

5.     Termin związania z ofertą:

1) Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2) Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6.     Kryteria oceny i wyboru oferty

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Cena (C) – waga kryterium 100 pkt;

Oferta z najniższą ceną otrzyma najwyższą liczbę punków tj. 100, pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów wg następującego wzoru:

cena najniższa brutto*

C = ------------------------------------------------  x 100 pkt

cena oferty ocenianej brutto

7.     Do oferty należy dołączyć:

- Propozycję cenową/Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Zaproszenia).

- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do Zaproszenia).

- Wykaz prac ( Załącznik nr 4 ).

- Wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez osoby wykonujące zamówienie warunków opisanych w pkt. 3.1. Zaproszenia do składania ofert (załącznik nr 5 do Zaproszenia).

8.     Miejsce i termin składania ofert:

1) Ofertę należy złożyć w terminie do 10.08.2024 r. do godz. 17.00 w siedzibie Zamawiającego tj. Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Iwona i Matki Bożej Uzdrowienia Chorych Al. Jana Pawła II 3; 38-440 Iwonicz-Zdrój.

-  Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznaczona
„Prace remontowe, renowacyjne i konserwatorskie przy zabytkowym budynku kościoła pw. Św. Iwona i Matki Bożej Uzdrowienia Chorych w Iwoniczu Zdroju”

- Ofertę należy złożyć za potwierdzeniem odbioru (osobiście lub listem poleconym). Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego.

9.     Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Ks. Bogdan Nitka – Proboszcz Parafii ( adres email:  baktin@wp.pl, nr tel. 604985583).

10. Informacja RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Iwona i Matki Bożej Uzdrowienia Chorych Al. Jana Pawła II 3; 38-440 Iwonicz-Zdrój;

• odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą pracownicy Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Iwona i Matki Bożej Uzdrowienia Chorych Al. Jana Pawła II 3; 38-440 Iwonicz-Zdrój, u których będzie wykonywana umowa oraz podmioty zewnętrzne biorące udział przy realizacji zamówienia, którego dotyczy umowa;

• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;

• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy oraz 3 lata od dnia jej zakończenia;

• Zamawiający będzie przetwarzał, powierzone na podstawie umowy, w szczególności następujące dane osobowe: imię i nazwisko, seria i numer dokumentu tożsamości, numer posiadanych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wizerunek (zdjęcie);

• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy, której Pan/Pani jest stroną, skutkiem niepodania danych jest brak możliwości zawarcia umowy;

• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Szczegóły oraz dokumenty do pobrania są dostępne na stronie:

Załączniki:







Wróć do spisu treści